Keb Classic är en högalpin tävling som pågår i två dagar. 5000 höjdmeter, totalt 4 mil, skall avklaras med övernattning i bivack.



Team addnature sponsras av:

fredag 22 januari 2010

1276 kalorier...

Brände jag på styrkepasset igår! Trodde att de skulle börja kräva mig på hyra på friskis eftersom de trott att jag flyttat in... Det tar tid med de nya övningarna, ibland måste jag stanna mitt i repetitionerna för att det svindlar för ögonen. Pulsen är hög ibland uppe i 165, men i början av de första sex veckornas styrkeupplägg var det likadant och det blev faktiskt lättare mot slutet. Det är bara att hålla ut!
Skönt att det "bara" är löpning idag.

1 kommentar:

  1. Chefen!
    Jobba på ...du rockar!
    Ni ser sjukt starka ut på bilderna!
    keep working it!!!!

    Love pelin

    SvaraRadera