Keb Classic är en högalpin tävling som pågår i två dagar. 5000 höjdmeter, totalt 4 mil, skall avklaras med övernattning i bivack.



Team addnature sponsras av:

måndag 18 januari 2010

...äntligen "ganska" frisk.

I 8dagar har jag varit utan och träna.......jag har varit magsjuk, just nu när vi har fått nytt pass och allt, men idag hände det.

I Tisdags var jag med Lisa och Sigrid på InMo för att få vårat nya 6veckors styrketränings pass, då kunde jag bara sitta bredvid och peppa tjejerna, jag var så galet sugen på att testa själv....vilken kamp.

Idag kände jag mig väldigt svag men vad gör det jag är igång igen!
Tyvärr så ska jag få leva på kokt potatis med smör i en vecka, nyponsoppa, blåbärssoppa, kokt fisk går också bra, ingen frukt, mejeri produkter, fibrer, tee eller kaffe.......hur ska detta gå!?!
................jag vill ha KAFFE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar