Keb Classic är en högalpin tävling som pågår i två dagar. 5000 höjdmeter, totalt 4 mil, skall avklaras med övernattning i bivack.



Team addnature sponsras av:

lördag 6 mars 2010

Upp som en sol, ner som en pannkaka

Ja, ungefär så kändes det efter vårt besök hos Johan i tisdagskväll då vårt sista 5-veckors schema skulle köras igenom. Vi kom dit rakryggade och stolta eftersom vi plikttroget hållt oss till träningsschemat och känt oss sjukt starka och uthålliga under perioden. Jag minns inte sist jag va så vältränad...hmm...kanske för att jag aldrig har varit såhär vältränad heller ;).
Johan satte igång passet och ganska snart gnällde jag -det här är ju heeelt omöjligt. Pernilla -jag känner mig skitsvag, känns inte som man har tränat ALLS ju. Ska det verkligen vara såhär jobbigt?? Jag slutar verkligen aldrig förvånas av Johans upplägg, han ger oss utmaningar gång på gång som man aldrig i hela sitt liv tror sig ska fixa. Men det gör vi ju, jag vet ju det!!

Nu drar Team Addnature till Trysil för att pumpa puder, jaga höjdmetrar...killar (haha) mm men framför allt för att testa utrustningen som våra suveräna leverantörer sponsrat oss med -ska bli FANTASTISKT KUL!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar