Keb Classic är en högalpin tävling som pågår i två dagar. 5000 höjdmeter, totalt 4 mil, skall avklaras med övernattning i bivack.



Team addnature sponsras av:

torsdag 18 februari 2010

Dynafit is the shit...

Vi, jag och Sigrid, hade en näst intill magisk upplevelse igår kväll då vi för första gången testade skidor från Dynafit. Nu har jag helt klart kommit till insikt och förstår mig bättre på dem som förespråkar lätta skidor, gramjägarna och folket som går igång på boken "Fjäderlätt" :) Varje gram räknas, så enkelt är det bara. Vill man vara med och kriga så gäller det att skapa de bästa förutsättningarna för att lyckas. Tror inte att jag har varken Pernilla eller Sigge med mig här men jag anser såklart att det viktiga är inte att delta, utan att vinna....hehe

2 kommentarer:

  1. pelle.edlund@home.se19 februari 2010 kl. 02:24

    Snygg sida! Visst kommer ni till Hemavan åxå?
    http://www.skidalpinarallyt.se
    /Pelle i Röbäck

    SvaraRadera
  2. Vinna eller försvinna Lisa! Det är bara att köra. Hemavan låter grymt...

    SvaraRadera