Keb Classic är en högalpin tävling som pågår i två dagar. 5000 höjdmeter, totalt 4 mil, skall avklaras med övernattning i bivack.



Team addnature sponsras av:

måndag 1 februari 2010

Ännu en skön söndag!




Igår var målet två mil varav en timme i Hammarby backen. Det blev ju en fantastisk dag, solen sken och jag var spralligare i benen än vanligt.


Det känns fantastiskt skönt att vara frisk, äntligen!


Jag började vid Fridhemsplan och gick till Hammarbybacken med en 14kilos ryggsäck och enkilos vikter på vardera fot. Väl framme bytte jag till tvåkilos vikter på fötterna och i ryggsäcken hade jag 12 kilo, sen gick jag upp och ner bland alla kids och andra skidfantaster.
För att få ihop mina två mil fick jag gå tillbaka till Hornstull och så var 4timmars skön söndags träning avklarad.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar