Keb Classic är en högalpin tävling som pågår i två dagar. 5000 höjdmeter, totalt 4 mil, skall avklaras med övernattning i bivack.



Team addnature sponsras av:

fredag 5 februari 2010

Jag har syndat...

Jag, tillskillnad från Pernilla som kör sena kvällspass, kör mina pass på morgonen. Stiger upp i ottan, dvs kl. 6, och är i full gång 6.30 efter en proteindrink till frukost (skall tilläggas att det är frukost nr. 1) . "I full gång" kanske är att överdriva men iallefall igång :). Med syndat menar jag att jag har fuskat och inte alls hållt mig i den pulszon som är uträknad för just löpningen, förlåååt Johan :(. Jag va så grymt sugen på att springa på och testa om milen kunde grejas under 45 minuter...och det gick fiiint. Nu lovar jag att fortsättningsvis hålla min puls för uthållighetsträning...och det med basta!

Nu kan man med gott samvete gå på invigningsfest ikväll (endast för personalen, sorry) . Blir bara Coca Cola för Team Addnature såklart....hehe. Idag öppnar ju vår, Addnatures, nya butik på Birger Jarlsgatan 65.

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar