Keb Classic är en högalpin tävling som pågår i två dagar. 5000 höjdmeter, totalt 4 mil, skall avklaras med övernattning i bivack.



Team addnature sponsras av:

torsdag 4 februari 2010

Löpning på schemat....puuu

Idag var det en timmes löpning som skulle avklaras.
Jag väntade in i det sista, tio över nio var jag på gymmet.
Det kvittar hur mycket jag försöker förtränga att jag ska iväg och springa det kommer ikapp en, när jag väl stod där och tittar på löpbandet så inte nog med att jag skulle springa inomhus, det ända som var ledigt var framför en vägg! så jag skulle stå i en timme och kolla in i en vägg...kul...och såklart hade jag glömt min ipod....suck!

En timme idag blev 10km/h alltså en mil, då hade jag rätt puls och den ska ligga för mig på ca 160.

Efter 30 minuter var jag less...
Det är bara att inse, jag är ingen löperska........det här är inte roligt, måste jag!?!

Väggen blev vitare och suddigare....
hummmmmmmmmmmm hhhhhhhhhhuuummmmmmmmmmmmm hhhhhhhhhhhuuummmmmmmmmmmm
det här är inte roligt...
det här är inte roligt...
det här är inte roligt...

oj så roligt...
oj så roligt...
oojojoj så kul det här va, ja då var jag igång!

Och så var jag klar!

3 kommentarer:

  1. :-) Haha, löpning är verkligen supertristast... :-)

    SvaraRadera
  2. Varför inte springa ute. Köp en lungplus så har du inga problem med andningen, dessutom är det mer att titta på.
    Lycka till med er träning.

    SvaraRadera
  3. När jag väl springer brukar jag springa ute, men i torsdags var jag inte så sugen på att springa ute så sent.
    Jag ska försöka planera mina löp pass bättre :)

    Tack för peppning!

    SvaraRadera